Tuesday, May 25, 2010

ANAK SAMY VELLU TUDUH UMNO PUNCA MASALAH

KUALA LUMPUR 24 Mei - S. Vell Paari yang merupakan anak Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu menuduh UMNO menggunakan 'pembunuhan politik' (political assassin) untuk memecahbelahkan parti komponen Barisan Nasional (BN) itu.
Sambil merujuk kepada desas-desus mengenai kewujudan Gerakan Anti Samy Vellu (GAS) mendapat restu daripada pemimpin tertinggi UMNO, Vell Paari yang juga Anggota Jawatankuasa Kerja Pusat MIC menyelar UMNO kerana memulakan satu tindakan yang berbahaya.


Apakah tuduhan yang dibuat itu benar atau tuduhan liar sahaja. Sikit-sikit menyalahkan kepada UMNO. Tetapi harus juga melihat sebab apa kalangan orang India sendiri sudah tidak menyokong MIC sebab terlalu lama menjadi Presiden MIC dan tidak ada perubahan. Isu lain, isu Maika Holding dan gunakan kuasa vito boleh pecat siapa yang cuba menentang beliau dengan itu membuatkan dikalangan masyarakat India sudah tidak berminat kepada MIC. Itu adalah antara sebab dan boleh fikirlah mana yang betul. Jangan ikut sedap mulut menyalahkan orang lain.

1 comment:

  1. Sekarang MIC sudah jadi macam parti keluarga Samy Vellu.........Samy's Dinasty Party.....

    ReplyDelete