Tuesday, December 8, 2009

ORANG MELAYU AKAN HANCUR JIKA TERUS SOKONG ANWAR IBRAHIM



TAIPING 7 Dis. - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menegaskan, orang Melayu akan hancur selagi terus menyokong bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan konco-konconya.
Presidennya, Datuk Ibrahim Ali (gambar) menegaskan, orang Melayu juga tidak boleh bergantung kepada Pas kerana parti itu hanya mempergunakan agama Islam dan menjadi tunggangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) serta DAP.
Pada masa sama, katanya, kehancuran orang Melayu akan lebih kritikal jika tidak bersatu menentang DAP yang semakin melampau dan kurang ajar memijak kepala penduduk bumiputera dan Islam.


''Ini merupakan tiga ancaman yang boleh menghancurkan orang Melayu di negara ini. Tidak ada makna pembangunan pesat negara kalau Melayu akhirnya hilang kuasa di negara sendiri.
''Selepas Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-12, perkembangan ini kalau tidak ditangani dengan betul, Melayu boleh jadi bangsa Palestin dan Melayu Singapura yang kehilangan negara," katanya.
Beliau berucap di hadapan kira-kira 2,000 orang pada ceramah perdana mengenai isu-isu semasa di Dataran Kampung Paya, Batu Kurau dekat sini malam tadi.


Oleh itu orang Melayu perlu bersatu, demi anak cucu cucik kita di masa hadapan.
Jika tidak orang melayu akan hilang kuasa, akan jadilah orang melayu macam bumi Palestin dan orang melayu di Singapura. Anwar Ibrahim cuma mahu menjadi Perdana Menteri ia tidak peduli apa yang terjadi kepada orang melayu.Yang penting beliau akan menjadi Perdana Menteri dan menteri terdiri dari kalangan ahli DAP dan PKR.

3 comments:

  1. siye ko nayu datok ooooooooooo. bilolah nak mmike mmoleknyo getek. datok kena tolonglah bui seda getek puok2 nayu nih. rusing sangat ambo nih...

    ReplyDelete
  2. sejarah dah terbukti orang melayu kalah bukan sebab lain tapi perpecahan dan pergaduhan sesama sendiri....

    ReplyDelete