Tuesday, April 27, 2010

DATUK SERI NAJIB MEMBAWA IMEJ BARU DAN DITERIMA RAKYAT



KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak telah dapat memperbaharui imej kepimpinan Barisan Nasional (BN) dan ia berpeluang memperoleh kejayaan lebih baik pada pilihan raya umum akan datang, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad. Beliau memuji peranan Najib dalam kemenangan calon BN P Kamalanathan dalam pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor kelmarin.


“Saya fikir Datuk Seri Najib telah dapat tukar imej kepimpinan BN daripada yang terdahulu,” katanya kepada pemberita selepas memberi ucap tama pada satu forum anjuran Dewan Perniagaan dan Perindustrian Kebangsaan Malaysia (NCCIM).


Bagaimanapun, Dr Mahathir berkata, BN harus melakukan post mortem tentang kehilangan sokongan pengundi Cina manakala sokongan pengundi Melayu dan India telah meningkat. “PRU (Pilihan Raya Umum) ke-13, ada kemungkinan kita menang, lebih dari kali ini. PRU 12 kalah bukan kerana BN, tapi orang tertentu yang rakyat tak suka,” katanya. - Bernama


Ia menampakkan gambaran kepimpinan Datuk Seri Najib mula diterima oleh rakyat. Ia telah banyak melakukan perubahan selepas mengambil alih kepimpinan negara. Oleh itu terus usaha memertabatkan malaysia di mata dunia.

No comments:

Post a Comment