Tuesday, September 15, 2009

MIC PERLU MINTA MAAF DIATAS KENYATAAN BIADAP TERHADAP TUN MAHATHIR


KUALA lUMPUR . 14 Sept. 2009 Para pemimpin UMNO mensyifatkan perwakilan MIC supaya memberi kalung selipar pada gambar Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai perbuatan melampau, biadap dan kurang ajar serta menguris perasaan orang melayu.


komen : Sepatut kenyataan ingin mengalung selipir kepada gambar Tun Mahathir sebagi sikap menguris perasaan pemimpin UMNO. Jasa dan sumbangan Tun banyak di dalam negara ini,jangan kerana marah di atas kemen beliau kerana mohon presiden MIC berundur menyebabkan mereka marah di atas kenyataan tersebut. Itu adalah pandangan yang membina demi kebaikan MIC terutama penerimaan golongan muda dan terpelajar di kalangan kaum India. Pandangan Tun Mahathir juga kadang-kadang lebih-lebih kerana asebagai contoh mencontohkan kepimpinan parti politik pembangkang menumbangkan kerajaan di Jepun dan mengkaitkan kepada BN di masa akan datang. Sepatut lebih baik beliau diam dari menguntungkan parti pembangkang di atas kenyataan tersebut.

2 comments:

  1. Salam, beginilah bila sipenumpang dapat pelampung, kelemasan akibat tersedut air dihidung akan dilupakan.........

    ReplyDelete
  2. salam bro ,
    biasa la klu orang jenis tak kenang budi memang mcm tu . dulu 24jam cium tangan Tun sekarng ludah pulak. orang mcm ni jangan dibagi lagi taraf warga negara. halau je pi balik india la hoi.......

    ReplyDelete