Monday, March 22, 2010

ANWAR SANGGUP LAKUKAN APA SAHAJA ASALKAN NIAT BELIAU BERJAYA


JEMPOL – Tidak mustahil Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR), Datuk Seri Anwar Ibrahim melibatkan nama Yang di-Pertuan Agong kerana beliau sanggup berbuat apa sahaja semata-mata untuk merealisasikan '16 September'nya.


Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, tingkah laku Anwar itu dilihat sebagai sesuatu yang terdesak dan perlu diambil tindakan sewajarnya menerusi Jawatankuasa Pilihan Dewan Rakyat. “Kalau beliau (Anwar) sanggup bohong sedemikian, maka beliau juga kemudian akan sanggup buat apa saja. Nama (Yang di-Pertuan) Agong tidak seharusnya dilibatkan tetapi nampaknya ia sudah dilibatkan seperti apa yang diluahkan salah seorang pemimpin terdekat Anwar sendiri. “Saya rasa dukacita seorang yang begitu dipandang pelbagai pihak, tetapi beliau tidak amal nilai yang seharusnya lurus dan terus dalam perjuangannya,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Pewaris Muda Negara 1Malaysia 2010 di Padang Sekolah Kebangsaan (SK) Pasoh 2, Felda Pasoh 2, di sini semalam.


Gerakan Anwar Ibrahim ini perlu pengawasan oleh Bahagian Keselamatan Negara, Ia sanggup melakukan apa sahaja dan berjanji asalkan mendapat sokongan dari orangramai supaya menyokong beliau. Pendedahan yang lakukan oleh Datuk Seri Zaharin Hashim itu supaya orang melayu sedar dan perlu berhati-hati kerana negara yang dibina sekian lama ini perlu dipelihara dengan baik.

No comments:

Post a Comment